Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2017 22:38 - Начин на живот
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 347 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хах . . много индивидуално всеки един от нас живее според принципа си нуждите си вижданята си и най - вече интересите си ! лично според мен . . е много лошо да се дава етикет на човек или хора няма значение да се дава определение ти какъв си ама що си ама какво си при положение че всеки носи мъките си страданята си и болките си и винаги ме е дразнело това че всички се правят на умни дават съвети и акъли а не се замислят че и те са хора и че не е редно да съдиш човек за начина му на живот . . човека просто така е решил да живее и така го смята за правелно а това някои на някои да слага етикет и да казва ти си такъв и онакъв е едно от най - лошите неща лично за мен ! защото като пример един човек ако бъде наранен и силно засегнат и обиден от дадена ситуация или момент то ще дойде такъв момент в които ще ти бъде върнато всичко заради това не се месете в действията и делата на другите не налагайте вашия начин на живот и на мислене върху другите всеки си има мисли и начин на действие лично аз мога да кажа че съм от хората които си дават мнението и казвам кое смятам за правелно и кое не но никога не се бъркам и не се натрапвам докато все по често забелязвам че повечето хора правят точно обратното и това ме побърква всички много говорят тъпчат и са велики но като се обърнат картите нещата застават по съвсем различен начин : ) . . успех на всички бъдете мили едни с други . . ;Pp



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 52919
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031